پشتیبانی و خدمات آنلاین حسابداری هلو – طراحی فاکتور هلو (2024)

ژوئن 8, 2019

ارسال شده توسطمصطفی نوری

رفع خطاهای احتمالی هلو

7.28k بازدید

پشتیبانی آنلاین نرم افزار هلو

تمامی مشتریان نرم افزار هلو و هلیا که دارای یک سریال معتبر می باشند می توانند با عضویت در کلوپ مشتریان طرفه نگار مراجعه نموده و ثبت نام خود را تکمیل و از مزایای آن ازجمله پشتیبانی و خدمات آنلاین هلو بهره مند شوند.

مزایای ثبت نام در هلوبان عبارتند از :

  1. ثبت درخواست پشتیبانی
  2. درخواست فایل ارتقا
  3. درخواست ریموت
  4. انتقادات و پیشنهادات

کد فعالسازی و نصب نرم افزار خدمات هوشمند SmartHelp :

برای دریافت کد فعالسازی سریال خود می بایست. کد فعالسازی آن سریال را در اختیار داشته باشید. به همین جهت در ابتدا می بایست نرم افزار خدمات هوشمند اسمارت هلپ (SmartHelp) را دانلود و در سیستمی که نرم افزار هلو نصب شده است نصب گردد.

پس از نصب نرم افزار خدمات هوشمند بروی آیکون آن بروی صفحه دسکتاپ خود کلیک نمایید.

نکته مهم:توجه داشته باشید قفل نرم افزار هلو می بایست به کامپیوتر متصل باشد.

  1. پس از اجرای نرم افزار خدمات هوشمند، صفحه ای را مشاهده خواهید نمود. در این صفحه کد فعالسازی شما مرتبط با سریال نرم افزار شما قرار داده شده است. مدنظر داشته باشید این کد 10 رقم بوده و منحصر به سریال فوق می باشد.

نکته مهم:در صورتی که به هر علتی به نرم افزار خدمات هوشمند اجرا نشد موارد زیر را بررسی کنید :

  • غیرفعال کردن فایروال و آنتی ویروس سیستم
  • تنظیم دقیق ساعت سیستم

3- درصورتی که عضویت خود را در سایت هلوبان تکمیل ننموده اید می توانید با کلیک بر روی دکمه “فعالسازی اشتراک خدمات” کلیک تا در صورت اتضال به اینترنت به صورت مستقیم به صفحه عضویت در کلوپ مشتریان هلو ارجاع داده شوید در این صورت نیازی به ورود سریال نرم افزار و کد فعالسازی نخواهید داشت.نکات قابل توجه: در صورتی که به هر علتی به این صفحه (عضویت در پشتیبانی آنلاین هلوبان) منتقل نشدید ، می توانید کد فعالسازی خود را یادداشت نموده و به صورت مستقیم به پشتیبانی آنلاین هلوبان مراجعه نموده و سپس در صفحه اول سایت فوق بروی دکمه عضویت در پشتیبانی آنلاین هلوبان کلیک نمایید. در صورتی که گوشی و یا تبلت هوشمند در اختیار دارید می توانید از طریق qrcode بالای صفحه، ثبت نام خود را تکمیل نمایید. پشتیبانی آنلاین هلوبان به صورت کاملا انطباق گرا با ابزارهای هوشمند طراحی شده است.

کاربران عزیز می توانید بدون مراجعه حضوری فقط با یک تماس باکارشناسان ما تماسگرفته و نرم افزار هلو خود را تمدید پشتیبانی آنلاین نمایید.

0936-792-5380

نحوه ثبت درخواست در هلوبان :

برای ثبت درخواست پس از ورود به داشبورد کاربری خود می توانید از گزینه ثبت اولین درخواست و یا افزودن درخواست ، درخواست مدنظر خود را ثبت نمایید در صفحه ثبت درخواست ابتدا می بایست سریال مدنظر خود را انتخاب نمایید. ( داشتن اعتبار گارانتی برای ثبت درخواست الزامی می باشد ) اگر سریال شما قابل انتخاب نمی باشد، تمدید پشتیبانی آن به پایان رسیده است ابتدا باید سریال خود را تمدید و مجدد اقدام به ثبت درخواست نمایید.

در گام بعدی موضوع درخواست خود را انتخاب نموده وثبت نمایید توجه داشته باشید انتخاب صحیح موضوع باعث تسریع در پاسخگویی خواهد گردید.

در گام بعدی عنوان را را برای درخواست خود بصورت کوتاه و بیانگر کلیاتی از درخواست است وارد نمایید.درگام بعدی درخواست خود رابصورت کوتاه و مختصر وارد نمایید.در پایان در صورت تکمیل تمامی موارد بروی گزینه ثبت کلیک نمایید.در مرحله بعد در صورت نیاز می توانید فایل خود را آپلود نمایید. مدنظر داشته باشید پروسه آپلود فایل ممکن است زمانبر باشد. که این امر کاملا مبتنی بر حجم فایل و سرعت اتصال اینترنت شما خواهد.نکات بسیار مهم:هم اکنون درخواست شما در پشتیبانی آنلاین هلوبان ثبت شده است. با توجه به ترافیک کاری پاسخگویی به درخواست شما ممکن است زمانبر باشد. به همین علت در زمانی که پاسخی برای درخواست شما ارسال گردد ، از طریق پیامک به شماره تلفن همراه شما اطلاع رسانی خواهد شد. لطفا تا زمان دریافت پاسخ از ثبت درخواست مجدد خودداری نمایید. در صورت نیاز بروی درخواست قبلی خود پاسخ جدید ارسال نمایید. برای آگاهی از وضعیت درخواست های خود ، می توانید از طریق داشبورد وضعیت درخواست ها را پیگیری و مشاهده نمایید.

با کلیک بروی گزینه “نمایش همه موارد” می توانید جزییات کلی درخواست خود را مشاهده نمایید.

با 15 سال سابقه کنار شما هستیم

هلولرنپشتیبانی فنی نرم افزار هلو و جدا از شرکت طرفه نگار ( هلو ) جهت فروشگاه ها ، شرکت های خصوصی و دولتی بوده است. خدمات ما بصورت تمام وقت بوده و بصورت غیر حضوری از طریق ریموت آنی با دریافت هزینه انجام می شود

واتس آپ ، تلگرام ، روبیکا ، ایتا 👈۰۹۳۶۷۹۲۵۳۸۰👉

لطفا با درج انتقاد یا پیشنهادات خود در بخش دیدگاه ما را در جهت بهبود هرچه بهتر خدمات و آموزش ها یاری فرمایید.

پشتیبانی و خدمات آنلاین حسابداری هلو – طراحی فاکتور هلو (2024)

References

Top Articles
Latest Posts
Article information

Author: Duncan Muller

Last Updated:

Views: 6383

Rating: 4.9 / 5 (59 voted)

Reviews: 82% of readers found this page helpful

Author information

Name: Duncan Muller

Birthday: 1997-01-13

Address: Apt. 505 914 Phillip Crossroad, O'Konborough, NV 62411

Phone: +8555305800947

Job: Construction Agent

Hobby: Shopping, Table tennis, Snowboarding, Rafting, Motor sports, Homebrewing, Taxidermy

Introduction: My name is Duncan Muller, I am a enchanting, good, gentle, modern, tasty, nice, elegant person who loves writing and wants to share my knowledge and understanding with you.